Pagina 123 a 5-a fraza

Am primit un nou tag de la Ra3k & De3de3 & RaPeRbOy & Eusmiley & GCAD
Consta in:
1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseşte a 5-a propoziţie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni.
5. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Dă leapşa mai departe la alţi 6 prieteni.

Cartea este " Labirintul mortii " si este scrisa de Philip K. Dick

Continua sa inainteze iar ceilalti,rand pe rand,il urmara.
Ajunsera pe malul opus fara nici un fel de problema.Simtindu-se umiliti, se adunara toti sase - inclusiv Russell - ca sa-si stoarca vesmintele.Apa nu le ajunsese mai sus de talie.

O dau mai departe lu' Olix Vaduva si DeBlog (ajung 3)
update : Loome nu imi mai dati tagul asta ca deja l-am primit de 5 ori ...

 

4 comentarii:

  1. Anonim said,

    iti dadusem si eu leapsa asta:D...dar lasa...:)

    on 4 ianuarie 2008 la 10:29  


  2. Anonim said,

    Scuze nu am vazut !

    on 4 ianuarie 2008 la 10:35  


  3. Anonim said,

    eu am primit`o de la vro 5 :(

    on 4 ianuarie 2008 la 12:57  


  4. Anonim said,

    Ms de leapsa

    on 4 ianuarie 2008 la 13:21