Noaptea dintre ani

Acesta este primul meu post din 2008.In primul rand vreau sa va urez La Multi Ani !
Pentru ca nu prea am idei despre ce sa scriu o sa va povestesc pe scurt cum mi-am petrecut eu revelionul...Pe la ora 18 am fost sa-mi cumpar artificii iar mai tarziu eu cu inca un prieten am fost cu plugusorul la vecina mea care nu ne-a primit si a pus cainele pe noi ( daca ala se poate numi caine...zici ca e pisica ).Dupaia am mers in casa si am injurat-o putin pe messenger .Pe la ora 11 am plecat in centrul orasului sa vedem artificiile si sa bem un pahar de sampanie dar pe drum ne-am dat seama ca nu am cumparat sampanie si e peste tot inchis...pana la urma am gasit ( de 3 ori mai scumpa dar am gasit).Pe la 1 noaptea am plecat la o fosta colega sa o sorcovim iar ea ne-a primit in casa unde era cald si bine si multa bautura...si cam atat ca de aici nu imi mai amintesc aproape nimic...

 

5 comentarii:

  1. Fain revelion...Si eu am fost la artificii, dar am luat sampanie de acasa :))
    P.S. Ti-am votat bradul.

    on 2 ianuarie 2008 la 06:59  


  2. Anonim said,

    mersi pentru vot ;)

    on 2 ianuarie 2008 la 07:06  


  3. byrev said,

    La Multi Ani si tie !

    on 2 ianuarie 2008 la 08:10  


  4. Anonim said,

    LMA :), ti`am votat si eu bradul...de 3 ori, ip dinamic, shhh :)

    on 2 ianuarie 2008 la 09:47  


  5. Anonim said,

    pisica...:))
    bine ca nu era soarece...:))

    on 2 ianuarie 2008 la 09:59