Leapsa 2 in 1

Am primit 2 lepse de la Ra3k
Prima leapsa se refera la " Turul Romaniei Virtual " si trebuie se spun 2-3 vorbe despre orasul meu.
Orasul unde locuiesc eu se numste Brasov.Pentru ca nu prea am timp sa scriu ca trebuie sa invat ca nu am chef sa repet clasa a 9-a voi copia o mica descriere a Brasovului de pe ibrasov.ro

Brasov, resedinta judetului cu acelasi nume, este situat in partea central-estica a Romaniei, la poalele varfului Tampa (967m). Teritoriul administrativ al orasului Brasov se incadreaza in partea sudica a depresiunii Brasovului, la contact cu rama muntoasa, respectiv cu fluxul intern al Carpatilor Orientali.Orasul este impartit in doua componente distincte: zona de influenta baroca care serpuieste la poalele Tampei si a masivului Postavaru si zona intinsa de blocuri si fabrici. Principala atractie o reprezinta orasul vechi - cartierul Schei, inca plin de farmec, unde veti gasi o multime de case si obiecte vechi, in special pe filon religios.

A doua leapsa se refere la PC-ul meu

Procesor: AMD Athlon 1800+
Memoria sistemului: 1 GB DDR 2
Adaptor video:nVIDIA 256 MB (cred...habar n-am)
Monitor: MAXview 17 inch
Imprimanta: Lexamrk
Sistemul de Operare: Windows Xp Service Pack 2
Altele: Tastatura,Mouse,Boxe,WebCam,Scanner,Casti

Dau leapsa mai departe la cine vrea :)

 

0 comentarii: