Corpul meu, cos de gunoi.

M-am inspirat putin din povestile celor de la 2creative si a iesit asta :

E noapte.Stau pe marginea strazii si beau o bere gandindu-ma la prietena mea.Deodata vine un baiat la mine si imi da o tigara spunandu-mi ca dupa ce fumez o sa ma simt mai bine.Am acceptat,era singura solutie.Am tras din tigara si dintr-o data ma credeam mult mai puternic si mai sigur pe mine.Baiatul care mi-a dat tigara acum avea chipul lui Dumnezeu iar oamenii din jurul meu erau toti ingeri.Deodata mi-a intins mana si mi-a zis : " Vino cu mine fiul meu",iar eu am acceptat.M-a dus intr-un loc unde nu mai fusesem niciodata.Totul era atat de colorat si stralucitor si in mijloc era prietena mea cu aripi de inger si mainile larg deschise.Am fugit spre ea si cand sa o strang in brate a disparut.Arunci au inceput sa mi se inmoaie picioarele,imi era frig si foarte frica.Nu mai era nimeni in jurul meu,eram singur stand in genunchi intr-un garaj parasit strigand dupa prietena mea.am pus mana la gura si am observat ca imi curge sange.Stateam si numaram picaturile de sange si asteptam sa vina sa ma ia cinneva si sa ma duca acasa.Dupa cateva ore de asteptare in care nu a trecut nimeni prin zona am adormit in balta de sange.M-am trezit pe un pat de spital iar langa mine era cea mai dulce fiinta din viata mea : prietena mea .Atunci i-am spus cat de mult o iubesc si ca nu vreau sa ma despart de ea niciodata iar ea cu lacrimi in ochi mi-a spus ca va trebui sa ne despartim pentru ca nu poate sa stea cu un baiat care se drogheaza.Deodata m-am inmuiat si nu mai aveam incredere in nimeni nici macar in mine.
Corpul meu,cos de gunoi !
Pareri ?
P.S.: Tot pe blogul celor de la 2creative e un concurs.Votati-l pe Costea Florin va rog !
Va Multumesc !

 

1 comentarii:

  1. Sagi said,

    Pai uite pareri:

    1. Ai dus povestea prea la extrem...era o simpla tigara :)
    Ai vazut ca noi le facem realiste...asta pentru ca avem si ceva experienta cu ele (drogurile)...

    2. Tie chiar iti este dor de prietena ta sau nu ai o prietena si vrei sa iti faci...

    Oricum e bine ca ai luat ideea...continua si tine cont de ce ti-am spus mai sus...

    on 3 ianuarie 2008 la 13:25