Concurs cu Bradul de Craciun


Azi am primit vestea cea mare.Am pierdut concursul de la 2creative.Cum mai iau eu jocuri de pe miniclip si le duc la scoala sa ma joc in ora de informatica ?Calculatoarele alea nici CD-ROM nu au si pe discheta incape numai un joc.Deci azi a fost o zi trista pentru mine.Printre concurenti a fost si un retard care a concurat cu o poza luata de pe Google . Mai multe detalii gasiti pe blogul lui GCAD la articolul asta.Daca mai stiti concursuri in care se castiga stick-uri sa ma anuntati.
Update : Bradul meu avea inimioare !

 

5 comentarii:

  1. Anonim said,

    pacat :(, da` las ca o sa mai fie concursuri :D

    on 6 ianuarie 2008 la 13:28  


  2. Anonim said,

    Ms de reclama :D

    on 6 ianuarie 2008 la 13:32  


  3. Imi pare rau. Era chiar frumos bradul tau. Cat depre cei care concureaza cu poze de pe google, ce sa zici. Daca atata le poate capul...

    on 7 ianuarie 2008 la 04:48  


  4. Anonim said,

    mda.. :( asta e ...

    on 7 ianuarie 2008 la 11:19  


  5. Anonim said,

    Lasa ca o sa castigi u la vreun concurs:P

    on 8 ianuarie 2008 la 09:39