Coada la 6/49

Am fost sa pun si eu la loto si cand ajung acolo era sa lesin.Frate !!! Cica nu are lumea bani dar uite cati sunt la loto.In fine,m-am pus la rand si am asteptat,ca plm poate castig si eu.Stateam la rand si vedeam fel de fel de specimene pana cand a inceput omul din fata mea sa ma intrebe de ce nu am caciula pe cap (era beat).In 10 min am pus si la 6/49 si la pariloto.Este prima si ultima oara cand mai pun la loto...
Cand am plecat de la loto ma gandeam cu un prieten ce facem cu banii daca vom castiga.
Daca voi castiga se vor intampla urmatoarele :

  • Luni toti colegii mei vor fi in coma alcoolica.
  • Imi cumpar un laptop,o casa,o masina
  • Donez celor bolnavi si saraci cativa banuti
  • Imi cumpar domeniu
  • Imi cumpar o pusculita si pun restul banilor care mi-au ramas in ea.

(Click pe imagine pentru a o mari )

 

1 comentarii:

  1. Anonim said,

    e bine ca esti modest :)

    on 27 ianuarie 2008 la 07:01