13 Intrebari

Am primit un nou tag de la GCAD
Trebuie sa ii raspund la 13 intrebari.Sa trecem la treaba !

1.De ce ai acceptat leapsa aceasta ?

Imi place leapsa

2.De cand esti in blogosfera ?

Octombrie 2007

3.Cum ai ajuns sa iti faci blogul ?

la inceput l-am facut pentru a posta filmulete haioase si dupaia l-am transformat in blog

4.Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?

Fulgerica (ii copiam articolele)

5.Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging.

Nu pre stiu ce sa zic aici.Nu cred ca sunt in stare sa spun asta pentru ca eu inca nu prea am reusit in blogging.Cel mai important lucru e sa ai Posturi Originale !

6.Cel mai citit blog de catre tine.

RaPeRbOy

7.Alte bloguri pe care le mai citesti.

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna ? (Ex. Haipa, Blogger etc.)

Blogspot si Haipa

9.Este important traficul pentru tine ?

Daca nu e trafic nu sunt vizitatori,daca nu sunt vizitatori nu sunt commentarii,daca nu sunt comentarii parca scriu degeaba.In concluzie pentru mine este important traficul.

10.Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame ?

Da.E o bere in plus

11.Cel mai urat blog pe care l-ai vazut ?

Nu stiu ce sa zic...

12.Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ?

Nu.

13.Parola cu care te loghezi la blog.

Parola : ********** ;

Nu dau leapsa mai departe pentru ca deja e veche...

 

1 comentarii:

  1. Anonim said,

    intrebarea 13 e cea mai tare :)) *******

    on 20 ianuarie 2008 la 10:00