10 milioane din site-uri

Mda,a-ti vazut bine.Am facut vreo 10 milioane (lei vechi) din GoogleAdsense in 3 etape :
1.Acum o luna am scos 125,86 $
2.Luni ma duc la Raiffeisen sa scot 178,90 $
3.Iar luna viitoare tot de la Raiffeisen trebuie sa scot 102,13 $
Total : 406,89 $
1 USD = 2.4415 RON
406,89 $ = 993,42 RON ( aproape 1000 RON )
Poate va ganditi ca am facut toti acesti bani din blog .Imposibil !Va mai aduceti aminte de mass-urile :Intrati aici ca e greva,Intrati aici ca se mareste alocatia,Intrati aici daca vrei sa se prelungeasca vacanta ?Din site-uri dinastea am facut toti banii.Din blog am facut maxim 10 $ si am blogul de 4 luni.Deci astia care va faceti blog numai pentru bani mai bine renuntati de acum.
Spor la bani !
P.S. : Ce ma fut banii astia noi !!!

update
: Votati-ma ( Costea Florin ) la concursul asta sa castig stick-ul si cred ca voi fi cel mai fericit blogger.

 

5 comentarii:

  1. Anonim said,

    wow .. gege ... adsense Ftw:)) !

    on 5 ianuarie 2008 la 02:28  


  2. CAnd spuneai 10 milioane, ma gandeam la 10 milioane noi :))

    on 5 ianuarie 2008 la 04:07  


  3. Anonim said,

    in primul rand am 15 ani si pentru mine este o suma destul de mare cand ma gandesc ca nu am sapat gropi in cimitir,nu am carat fiare vechi sau multe altele pentru banii astia.Doar am facut cateva siteuri stand comod pe scaun in fata calculatorului si dupaia banii veneau singuri.Cel mai mare efort pe care l-am depus pentru banii astia au fost drumurile la banca.

    on 5 ianuarie 2008 la 04:59  


  4. da, 10 milioane - 1000 RON, ca tot ai ce ai cu banii noi :)) este clar o suma buna. Altii lucreaza o luna pentru banii astia.

    on 5 ianuarie 2008 la 05:52  


  5. byrev said,

    "Altii lucreaza o luna pentru banii astia." da aia mai norocosi sau prin buc. Cei din provincie majoritatea daca iau 500 RON in mana / luna ... asa ca stai bine ptr inceput. Sa ne spui peste un an !

    on 5 ianuarie 2008 la 08:29