Mass-uri tampite si copii retarzi !

Am facut si eu un mass pe care il voi folosi cand anumiti indivizi sau individe mai trimit mass-uri tampite :

..::EMO::....::GIRL::..( 0 _ o ) th: Cum AI Vrea sa ma Saruti?
1 pe buze
2 pe gura
3 pe gat
4 pe obraz
5 frantuzesc
6 de neuitat
7 sentimental
8 prieteneste
9 cu limbutza in guritza
Betivu: Cum ai vrea sa iti dau ignore ?
1.direct
2.te injur si dupaia iti dau ignore
3.te pun pe blog (daca sti ce e ala)si dupaia iti dau ignore
4.iti dau si eu vreo 50 de massuri intr-un minut si dupaia iti dau ignore
5.te simti si imi dai tu ignore ca sa nu ma mai obosesc eu.

 

2 comentarii:

  1. Anonim said,

    Asta e chiar foarte tare frate :))

    on 15 decembrie 2007 la 07:06  


  2. Elena Maria said,

    da, e buna, nene ;))

    on 15 decembrie 2007 la 08:05