Influenta blogului in viata mea

Am vazut pe blogul lu' RaPeRbOy concursul asta si m-am gandit sa particip si eu la concurs pentru ca nu mi-ar strica un domeniu . Premiile sunt oferite de MadSoft Design . Premiile sunt urmatoarele :
Premiul I - Domeniu .com +web hosting pentru 1 an
Premiul II - Web Hosting pentru un an
Premiul III - Web Hosting pentru 6 luni

Si acum sa incepem...In primul rand imi iubesc blogul si de aceea nu l-as da pentru nimic in lume.De fiecare data cand aud o gluma,vad o imagine ,ascult o melodie sau alte chestii imi place sa le spun tuturor si pentru ca nu pot sa-i informez pe fiecare le pun pe blog.Unii ma cred nebun pentru ca scriu totul pe blog dar mie chiar imi place .Blogul este cel mai bun prieten al meu.Chiar si profesoara de informatica imi mai citeste blogul (cu aceasta ocazie o si salut : Buna Ziua Doamna Profesoara ! ) .Pana acum vreo 2 luni nu stiam ce e ala Blog (credeam ca e ceva de genul PHP Fusion ,PHP nuke ).La inceput am avut blogul mijto.blogspot.com pe care l-am sters pentru ca toti ma injurau ca le copiam articolele.Mi se spunea fiul lui Copy Paste.Acum 1 luna m-am integrat si eu mai bine in "lumea bloggerilor".Am inceput sa primesc lepse , sa apar prin Blogroll si chiar sa fiu citit sa bloggeri mult mai experimentati decat mine .Inainte sa am blogul faceam aproape in fiecare zi cate un site.De exemplu daca gaseam un filmulet fain pe youtube faceam un site dar acum il postez pe blog.Sper sa castig concursul si sa imi cumpar un domeniu pentru blog.Multi prieteni mi-au spus sa imi cumpar domeniu pentru ca betivu.blogspot.com e cam lung si e greu de retinut.
Cam atata ca nu mai am idei (sper ca am 200 de cuvinte ca acuma nu am chef sa le numar...)

 

1 comentarii:

  1. Elena Maria said,

    bafta,om >:D<

    on 15 decembrie 2007 la 08:03