I Love You Google !

Dupa ce am asteptat vreo 4 luni (pana a venit PIN-ul,Cecul si Banii) astazi am fost la banca si mi-am ridicat prmii mei bani castigati din Google AdSense (285 RON).Unora li se pare putin dar mie mi se pare o suma foarte mare pentru ca sunt niste bani pentru care nu am muncit prea mult doar am stat pe scaun si am scris articole pe blog.Pana acuma nu credeam ca se pot castiga bani din AdSense dar acuma m-am lamurit.Abia astept sa mai scot si alti bani.I love You Google !!! ( APASATI SI VOI PE RECLAME )

 

4 comentarii:

  1. Anonim said,

    tare frate, mult noroc la banuti in continuare :)

    on 17 decembrie 2007 la 10:15  


  2. Anonim said,

    Spor la bani in continuare ... sa-ti traiasca bugetul :D

    on 17 decembrie 2007 la 11:04  


  3. Anonim said,

    Sa tot ai parte de bani :)

    on 17 decembrie 2007 la 11:04  


  4. Anonim said,

    Acel "apasati si voi pe reclame", iti poate aduce necazuri, google nu te-ti permite sa instigi la click. :)
    important e bloggeri stiu asta, iar eu daca gasesc un blog cu articole interesante ii multumesc cu un click pe reclame ... sper sa faca asta cat mai multi, iar in timp sa devina obisnuinta.

    on 24 decembrie 2007 la 16:07