Exmatriculat !

Exmatriculat scrie pe mine.Am si eu cateva absente (50) iar maine este consiliul profesorilor si eu impreuna cu vreo 4 colegi suntem invitati speciali.Vaca de diriga pe care o am , chiar daca aduci scutiri nu iti motiveaza absentele daca nu suna parintii (eu nu pot sa ii pun sa sune pt ca scutirile sunt false...sunt facute de un prieten...Multumesc Bogdan !).Nu imi e asa frica de consiliu imi e frica ca zice profesorul de istorie ca nu ma duc la ora lui (am fost de 2 ori la ora lui de cand a inceput anul scolar)...Dar ieri am aflat vestea proasta ca diriga ne exmatriculeza pentru ca vrea sa scape de noi (ceva de genul...eram prea suparat ca sa mai ascul ce zice).Deabia astept sa treaca ziua de maine...

 

10 comentarii:

  1. OLiX said,

    Bafta ! hai ca o sa fie bine !

    on 19 decembrie 2007 la 06:51  


  2. Anonim said,

    Esti tare ! :))

    on 19 decembrie 2007 la 07:39  


  3. Anonim said,

    Exmatriculat la 50 de absente ?
    Am una la mine in clasa care nu a venit deloc la scoala si nu e exmatriculata.
    Tine cont ... clasa a XI-a

    on 19 decembrie 2007 la 18:24  


  4. Anonim said,

    mda...dar eu am cea mai naspa diriga din liceu... :((

    on 19 decembrie 2007 la 21:30  


  5. Anonim said,

    sa-mi spui cum te-ai descurcat

    on 20 decembrie 2007 la 00:19  


  6. Anonim said,

    da-i nr de tel al unui coleg mai mare la care sa sune si sa se dea drept mamica sau taticu.

    on 20 decembrie 2007 la 03:03  


  7. Anonim said,

    s-a terminat...am pus bani si i-am luat un buchet de flori si ne-am cerut scuze si a zis ca ne iarta...si gata...sunt cel mai fericit |:D/

    on 20 decembrie 2007 la 04:58  


  8. Anonim said,

    ce oameni si profii astia...:|

    on 20 decembrie 2007 la 06:04  


  9. Anonim said,

    Eu am fost o dată exmatriculat şi o dată am rămas repetent. Mare chestie...
    Şi da, am şi eu colegi care vin doar la sfârşitul semestrului şi le încheie toate mediile.

    on 22 decembrie 2007 la 09:47  


  10. Anonim said,

    Am un dirig care daca lipsesti iti motiveaza fara scutire:X:X:X sune ca sa le tinem din scurt=))

    on 26 decembrie 2007 la 23:33