Bataie pe Messenger

Un prieten: ce avatar ai
O tarfa: sugeo
Un prieten: esti sexy
Un prieten: fmm vezi cui ii zici sa o suga
Un prieten: ai inteles u??????????? poate matur cu tine pe jos
Un prieten: ai inteles u ?????
O tarfa: da ceam zis..?
O tarfa:
Un prieten: ai o muie de ma sperii
O tarfa: sti ce..?
O tarfa: lasma
Un prieten: ai grija cum vb
O tarfa: da lasama in pace
O tarfa: u ai inceput sa vb cu mine
O tarfa: nu yo cu u
Un prieten: gura mai mica
Un prieten: ..........
Un prieten: aciu eu vb
O tarfa: asa cum u ma iei la mistouri asa iti fac si yo
Un prieten: numa eu am dreptu sui hai te rog frumos jigneste-ma ssi te3 calc pe muie
Un prieten: nu mai glumesc ca in generala........
Un prieten: hai zi ceva
Un prieten: ......
Un prieten: oricum cand te prind te bat da macar sa am mottiv
Un prieten:
Un prieten: acu jet da-mi ig ca mie sila sa te pun si la ig da asa mai cu talent ca nu am timp
O tarfa:
Un prieten: da repede u
Un prieten: nu auzi?
Un prieten: hai u executa
Un prieten: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

0 comentarii: