Bancuri Betivi

Doi betivi se intalnesc noaptea. Primul il intreaba pe celalalt:
- Ba, nu te supara, asta este luna sau o fi vreun bec?
Celalalt ii raspunde:
- Nu stiu, ca nu sunt din cartier.

Un betiv intru-n magazin.
Vede o tipa care era acolo si ii zice
-Urato!!
-Betivule!
-Da, da mie-mi trece!!!!!!!!

Un betiv intra intr-un restaurant si dupa ce se loveste de cativa clienti se opreste in fata unui cuplu si ragaie.
Sotul infuriat spune:
- Cum ai indraznit sa ragai inaintea sotiei mele?
- Ma scuzat, nu stiam ca este randul dumneaei!!

Doi betivi mergeau de brat si in cale le apar doua femei:
Primul betiv zice:
- Baiii, aia din stanga e amanta mea iar aia din dreapta e sotia mea!
La care al 2-lea:
- Ciudat mai, la mine e tocmai invers!

Un rocker ajunge dimineata acasa beat manga si da peste maica-sa in bucatarie.
- Mamaaaaaaaaa! Mi-e raaaaaauuuuu....
- Ce sa-ti dau dragul mamii ca sa-ti treaca?
- Pune-mi o manea, sa vars!

 

0 comentarii: